2012. július 25., szerda

Teák és Titkok:Melyik a legjobb?

Sziasztok!

Mától egy új bejegyzés-sorozatot indítok,aminek a címe:  Teák és Titkok
Nyugalom,nem az én titkaim,hanem néhány érdekesség a teákról.Ez nem  fényképes bejegyzés,tehát most nem vagyok valami boldog emiatt...

Lesz egy másik bejegyzés is ma,ami a Titanic-ról fogy szólni.

De akkor kezdjük is:

Milyen teák is vannak??? :)

Én a több variációs teacsomagtól egészen a mentás teacsomagig a nagyját ismerem!

Kezdjük a több variációs csomaggal:

Ebben a csomagban van:
1.Trópusi gyümölcs
2.Erdei  gyümölcs
3.Eper
4.Cseresznye

Van még az egyvariációs csomag,amiből szinte mindenféle van.Én ebből az epreset szeretem a legjobban.Viszont van még a Zöld tea is!Még  nem ittam,de a testvérem szerint finom.Vagy apukám kedvence a mentás tea!Abból sem ittam még, de biztos finom.

Írd oda a megjegyzésekhez,hogy te milyen teákat ismersz,és hogy neked melyik a kedvenced!
(Nekem az Epres és a Cseresznyés!! :) Sok sikert!)

Továbbra is igyatok teát,és ne feledjétek:Hamarosan a Titanicos bejegyzésemmel jövök!

Puszi:Lili :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése