2012. augusztus 3., péntek

HÁZI készítésű szemhéjalapozó

Sziasztok!Gondolom a címből tudjátok,hogy miről lesz szó.Most láttam egy videót a YouTube-on,méghozzá        a gabifrizurai nevű felhasználótól!De kezdjük is.

KELLÉKEK:

-krém állagú alapozó
-krém,vagy porpúder
-hidratáló krém VAGY testápoló
-egy kis tégely

ELKÉSZÍTÉS:

1.Az alapozót tegyük a tégelybe.Csak egy kicsit,ne sokat.Aztán a púder.Én porpúdert használtam,mivel nincs krém állagú amit be tudtam volna ma szerezni.
2.Ezt keverjétek össze egy műanyag kiskanál nyelével.
3.Tegyétek hozzá a hidratálókrémet,én esetemben testápolót.Ezt a kanállal vegyétek ki,vagy nyomjátok ki a tartályból.
4.Ezt keverjétek össze.
5.Kész is a szemhéjalapozónk!!!!

Így néz ki:




Sok sikert nektek!!


Pussz:Lily





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése