2012. augusztus 20., hétfő

LET'S YOGA!!

Sziasztok!

Eldöntöttem,hogy holnaptól kezdve jógázni fogok.Igen,jógázni.Mivel az egyébként nádszál vékony alakomat meg szeretném tartani.Najó,talán egy kicsit kéne hízni,mivel inkább csontosan vékony(sovány)
vagyok.De most nem olyan rég híztam egy kicsit,szóval most elég jól nézek ki(nem egoizmusból írom).
NA DE!
-Hova fogok járni?
-Kell-e fizetni?
-Ha kell,akkor sokat kell-e?
-Mikor mész(én is szívesen mennék)?

A válaszok eme szellemes kérdésekre:

-Otthon fogok jógázni,vagyis nem kell fizetni.Ezáltan a 3. kérdést át is ugrottuk.Holnaptól a legtöbb szabad délutánomon fogok jógázni,de sajnos nem engedhetek be mindenkit a házamba,tehát nem jöhettek...
Ez volt  az én kis felhívásom.

JÓGÁZZ TE IS!

És egy kis reklám:
Stresszes vagy?Nem érzed jól magad a bőrödben?Az a lány szebb alakú,mint te?A pasid elhagyott érte?
Úgy érzed a világ összes terhe a te vállaidon csücsül?NE AGGÓDJ!JÓGÁZZ!A jóga a test és a lélek mélyre ásott nyugtatója.Ha túl stresszes az életed,ne aggódj,hanem kezdj el jógázni.Sűritett napjaid lesznek,de hidd el,sokkal jobb lesz önmagadnak lenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése