2012. augusztus 22., szerda

Saját Tag

Sziasztok!

Ma egy saját magam által írt Tag-el jövök.Kérésre készítem el.
Nem szerettem volna más blogokról kimásolni a kérdéseket,ezért írtam sajátokat.

1.Mióta szeretnél blogolni?
Ez a blogolás utáni vágyam régen kezdődött.Nem tudom,hogy hány éves lehettem,de mindig szerettem sztorikat írni a laptopon.

2.Miért választottad a beauty terét?
Igazából nem tudom...A szívem azt mondta itt a BEAUTY megálló!!!

3.Kik a kedvenc YouTube guruid??
Magyar:
-lilimakeupful
-mucubebu
-gabifrizurai
-viktoriasstyle
-nojko89

Angol:
-jlovesmac1(Jarmaine)
-missglamorazzi
-nikkiphillippi
checkinthemirror
dulcecandy87


4.Nézed az olimpiát?
Igen,mivel szerintem senkinek sem árt egy kis sport!

5.Lesz-e Back-2-School sorozat?
Persze!!Minden vágyam,hogy belekezdjek!!!


Pussz: Lily

3 megjegyzés:

  1. Nincs mit! Köszi,hogy jónak tartod!!

    VálaszTörlés
  2. Amúgy ha igazi belevaló tag-et akarsz,akkor légyszi írj néhány kérdést,és egy bejegyzésben a kérdéseidre fogok válaszolni.Max. 15 kérdés kéne.Írd le őket,és lesz még néhány Tag bejegyzés.

    VálaszTörlés